Beauty

Nars Pure Radiant Tinted Moisturizer SPF30

Yılın her zamanı kullanılması gereken güneş korumasının bir tık öteye taşındığı yaz mevsimi kapımızda. Bu yüzden ten ürünü seçimlerimde makyaj altına uygulanan koruyucuya ek olarak kendiliğinden de korumalı olan ten ürünleri tercih ediyorum. Ekstra korumanın kimseye zararı yok. Nars’ın oldukça tercih edilen bir ürünü olan bu renkli nemlendirici sizlere cilt yüzeyini pürüzsüzleştirme ve sağlıklı bir görünümü koruyarak vadediyor. Öncelikle bir renkli nemlendirici ve benim cildim için ton eşitleme konusunda başarılı olduğunu belirtmek istiyorum. Kapatıcılık beklendiği üzere az, kırmızılık çok örtülmüyor ancak kat kat uygulanabiliyor. Yapısı da hissiyatı gibi var ile yok arası bir yerde. Uygularken parmaklarınızın altında çok yumuşak bir ürün olduğunu anlıyorsunuz. Bu sebeple dağıtılması hiç zor değil ve normal nemlendirici uygulamasından bir farkı yok. Herhangi bir fırça ya da sünger ile uygularken de kuvvet uygulama gerektirmiyor. Kesinlikle gözenek ya da ince çizgileri belirginleştirmiyor. Aksine gözenekleri sildiğini söyleyebilirim. Kalıcılığı çok yüksek olmadı benim için. En azından ayrışma yapmadı. Sadece 5-6 saat sonra yok oluyor gibi. Altına ya da üstüne uygulanan ürün ile doğrudan alakalı bir durum bu. Bazen her ürünün kimyası birbirleri ile tutmayabiliyor. Ben bir renkli nemlendiriciden en başta kalıcılık beklemiyorum zaten. Mat bir ürün değil. Kendine has oturaklı bir aydınlığı/parlaklığı var. Kuru, Normal ve Karma ciltler için önerilmiş. Yağlı cilt sahipleri markanın Velvet Matte Skin Tint ürününe göz atabilir. İki ürün de 30 güneş koruma faktörü ile cildi koruyor. Ürünün arasından seçebileceğiniz 12 rengi mevcut. İçeriğinde Titanium Dioxide (6.1%) ve Octinoxate (7.4%) var. UV-A ve UV-B korumanız sağlanıyor. Bazen güneş koruması sivilcelenmeye ya da böyle ürünler oksitlenmeye  sebep olabiliyor. Noncomodogenic olarak etiketlenmiş ve ürün kimyasal değil, fiziksel bir koruyucu içeriyor ama yine de uyaralım. Mutlaka mağazada gidip denemenizi ve belli bir süre suratınızda tutmanızı öneriyorum. Eğer genel olarak beyin gerektirmeden kolay bir şekilde uygulayabilip, işinizi görecek bir ten ürünü arıyorsanız tavsiye ediyorum. Genel olarak güneş koruması arayanları ise Shiseido ya da Skinceuticals’a yönlendiriyorum. You can’t go wrong.
Sevgiler.

 

Standard

Leave a Reply

