Beauty

YSL Touche Éclat Le Teint Radiance Awakening Foundation

YSL’in var olan Touche Eclat fondöteninin yeni formüle edilmiş hali Radiance Awakening ile birlikteyiz. Marka önceki formülünü piyasadan kaldırmış bulunmakta. O versiyonunu okumak için buraya tıklayabilirsiniz. Bu noktada pek bir anlamı olmayacaktır ama belki karşılaştırmak isteyenler olabilir. Markaya göre geliştirilmiş olan yeni formülü birçok kullanıcı tarafından sevilmedi. Ben onlardan değilim. O formülü yenilenmiş halinin yanında renkli nemlendirici gibi kalıyor. Öyle olmasını seven kesim ürünün bir tık daha arttırılan kapatıcılığından memnun kalmayacaktır elbette. Kısaca kıyaslamam ve özetlemem gerekirse, önceki formülü yeni formülüne göre çok daha ıslak ve parlak bitişliydi. Bu ürün daha mat ve satin. Kapatıcılığının daha yüksek olması bitişinde etkili olmuş. Siz kapatıcılığı az, su gibi var ile yok arasında bir formül arıyorsanız ve seviyorsanız MAC’in Face and Body ve son çıkardığı Next To Nothing Face Color ten ürünleri sizi fazlasıyla tatmin edecektir. Değişik markalara şans vermek isterseniz Glossier Skin Tint ve Deciem’in alt markası The Ordinary‘e ait Serum Fondöten ürünlerine göz atabilirsiniz. Üstelik Ordinary’nin etiket fiyatına inanamayacaksınız.


Ürün içerisinde 22 güneş faktörü bulunduruyor ve renk seçenekleri oldukça fazla. Önceki formül gibi alt tonlarınıza ayrılmış bir skalada sizleri bekliyor. Oksitlenmesi gibi bir sorun gözlemlemedim. Kalıcılığı önceki formülüne göre kesinlikle daha uzun. Pudra ile sabitlendikten sonra çok rahat 10 saat beni rahatsız edici bir parlama oluşturmadan cildim üzerinde varlığını koruyor. Bazen kuru bölgelerime nazik davranmadığını gözlemliyorum ancak bu problem bir iki saat içerisinde ürün cildime tam oturduğunda ve doğal yağlanma başladığında ortadan kalkıyor. Ama yine de çok kuru cilt sahiplerini uyaralım. Onun dışında duruşu ve taşınması kolay, sorunsuz. Kapatıcılığının artmasına rağmen ürün ağırlaşmamış. Eski formülünü sevenler için en azından bunu söyleyebilirim. Ürün aynı zamanda gözenekleri/ ince çizgileri belli etmiyor. Benim için tek sorun sanıyorum ki ürünün pompasından nefret ediyor olmam. Hiçbir zaman doğru miktarda ürün alamıyorum. Her zaman ucuna fazla ürün geliyor ve ziyan oluyor. Günlük kullanım için uygulama şeklinize bağlı olarak ( Nemli bir sünger ile daha ince) gayet ideal bir fondöten olduğunu düşünüyorum. Eğer benim gibi ürünü pompası yüzünden ziyan etmezseniz…
Sevgiler.

 

 

Standard

Leave a Reply

