Beauty

Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance Eye Shadow Palette

dsc_0036

dsc_0029

Kısa ve öz olacak. Palet iyi. Oldukça iyi. Kırmızı ve tonları, paslı tuğla gibi renklerden hoşlanıyorsanız bu palet tam sizlik. Farların yapıları yağ gibi. Pigmentasyonları muhteşem! Uygulaması, dağıtılması ve kalıcılığı da harikulade. Kullanımı gerçekten çok kolay. Ciddi anlamda hakkında çok yazabileceğim bir şey yok gibi hissediyorum çünkü oldukça sağlam bir far paleti bu. Paletteki 14 renk size istediğiniz soğukluğu, sıcaklığı, matlığı ve parlaklığı sunuyor. Yapabilecekleriniz sınırsız. İlk bakışta renkler çok aynı görünebilir ancak gerçekte hiç öyle değil. Bu kalitede bir ürün için etiket fiyatını da anormal uygun buluyorum. Ürün markanın kalıcı koleksiyonunda. Tükendi derdi olmadığı için denk gelirseniz mutlaka almanızı öneriyorum. Yanında gelen fırçası da gayet kullanışlı ve kaliteli bir fırça. Bir ucu dağıtmak için diğer ucu ise net bir uygulama ya da smudge için ideal.

dsc_0031

Şikayet etmem gerekecek olursa biraz! toz kaldırdıklarını söyleyebilirim. Çok tozutuyor. Çok. (Özellikle mat renkleri) İlk önce göz makyajınızı yaparsanız bu sıkıntı da ortadan kalkacaktır. Bir de benim gibi takık iseniz ambalajı çok çabuk kirleniyor. Paletin yaratıcısının da bana çok hitap ettiğini söyleyemeyeceğim. Onun dışında – ki ikinci madde biraz komik bir şikayet- şiddetle tavsiye ediyorum. Özellikle renk seçimlerinizde biraz değişiklik yapmak istiyorsanız..
Sevgiler.

 

 

 

 

 

 

Standard

Leave a Reply

