Beauty

Giorgio Armani Power Fabric Foundation

dsc_0032Armani fondöten ailesinin en son üyesi Power Fabric markanın ten makyajından daha fazla kapatıcılık bekleyen herkesi tatmin edecek bir ürün. Pazarlaması çerçevesinde uzun süre kalıcı, ikinci bir cilt etkisi yaratan ve içerisinde 25 güneş koruma faktörü bulunan bir fondöten. Kapatıcılık ->İlk uygulandığındaki izlenimim hemen orta kapatıcılıkta oldugunu belli ettiği yönündeydi. Bu da benim için fazlasıyla yeterli oluyor. Ancak isteyenler ürünü katlar halinde uygulayarak çok rahat ve doğal bir şekilde tam kapatıcılığa ulaştırabilir. Bitiş -> Islak ya da ışıltılı değil. Bu öncesinde altına uyguladığınız yağ, nemlendirici ya da baz kullanımı ile bir nebze değişecektir ancak kendi başına yarı mat bir ürün diyebilirim. Bu matlık da – muhteşemdir ki- altına uyguladığınız ürünlerin bütünlüğünü etkilemiyor. Yani isteğe göre matlaştırıcı bir baz kullanarak daha da mat bir hale getirebilir ya da oldukça nemlendirici, ışıltılı bir baz kullanarak bitişini daha ıslak hale getirebilirsiniz. Markanın ten ürünleri cilt üzerinde genel olarak kalıp gibi durmuyor. Bu ürün de bu konuda pek farklı değil. İçeriğinde henüz sitesinde de göremediğim bir takım yağların olduğunu okudum. Bu da sanıyorum ki cilt üzerinde daha doğal durmasını sağlıyor. Uygulama sonrasında ve gün içerisinde ince çizgilere dolma yapmadı, gözenek belli etmedi. Hatta aksine porselen gibi düzleştirdiğini bile söyleyebilirim. Cilt üzerinde ağırlığını hissedemiyorsunuz. Yapı ->Kıvamı oldukça standart. Ne çok katı ne çok akıcı. Tipik fondöten akışkanlığında. Güneş koruma faktörünü flashlı fotoğraf ile denemedim çünkü flash ile fotoğraf çekmiyorum. 50 faktör olmadığı sürece bu bir pudra ile ortadan kaldırılabilecek bir problem.

dsc_0030

Uygulama -> Nemli bir Beauty Blender / sünger ile uyguluyorum. Bu benim genel olarak her fondöten için tercih ettiğim bir yöntem. Çünkü kuru bölgelerimi belirginleştirmeyip, en doğal bitişi elde ettiğim yöntem her seferinde bu oluyor. Ürünün dağıtılma konusunda hiçbir sıkıntısı yok. Sorunsuz, iz bırakmadan uygulanıyor. Renk skalası -> Bu ürün için 4.5 rengini tercih ettim. Sephora’nın sitesinde sarı alt tonlara sahip açık bir ton olarak tanımlanmış. Belirtmek isterim ki markanın her fondöteni için bu numaralar değişkenlik gösteriyor. Maestro Glow’da 4, Luminous Silk’de ise yaz rengi olarak 3.5 kullanıyorum mesela. Ürün bende oksitlenmeye sebep olmadı. Zaten imkanınız varsa en ideali gidip denemek ve gün içerisinde taşımak. Çünkü ucuz ürünler değil ve minimum 6 ay kullanacağınız bir üründen haliyle emin olmak istiyorsunuz. Kalıcılık -> İçeriğinde bulunan denatüre alkol ürünün kalıcığınında ve uzun soluklu olmasında önemli bir rol oynayan bir madde elbette. Ayrışma, buluşma yapmadan ciddi anlamda oldukça tatmin edici bir kalıcılığı var. 12 saat net. Sahip olduğum Armani fondötenler arasında kesinlikle en kalıcı olanı. (Lasting Silk’i kullanmadım) Gün içerisinde – çok yağlı bir cildiniz yok ise- pudra ile tazelemeye ihtiyaç duyulmuyor. Bitişini yukarıda bahsettiğim gibi öncesinde kullandığınız ürüne göre ayarlayabilme lüksüne sahip olduğunuz için eğer tek bir fondötene yatırım yapacaksanız şiddetle tavsiye ediyorum.

Armani markasına ait diğer fondötenleri incelemek isterseniz Luminous Silk için buraya, Maestro Glow için buraya tıklayabilirsiniz. Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle.
Sevgiler.

 

 

 

Standard

2 thoughts on “Giorgio Armani Power Fabric Foundation

  1. Feray says:

    Merhaba luminous silk kullanmistim durusunu cok seviyorum tek sknti kalici degildi bu daha kalici demissiniz durus acisindan daha mat mi acaba cunku luminous dokusunda durusunda hicbir fondoten bulamadim neler neler denedim durusu farkli ise almaktan vazgececegim tesekkurler:))

    Like

    • Merhabalar!
      Power Fabric Luminous Silk’e göre kesinlikle daha mat, örtücü ve kalıcı bir ürün. O bahsettiğiniz ıslak ya da parlak görünüm çok yok. Sadece yazıda da bahsettiğim gibi altına uygulayacağınız tercihiniz doğrultusundaki bir baz ile bitişini bir nebze değiştirebiliyorsunuz. O yüzden deneme şansınız var ise ve kalıcı bir ürün arıyorsanız yine de önermek istiyorum. Sevgiler.

      Like

Leave a Reply

