Beauty

Chanel Joues Contraste Blush

dsc_0021

Chanel’in zamanında ilk allığımın marka ismini taşıması sebebi ile bende özel bir yeri var. Yaklaşık 10 sene öncesinden bahsediyorum. O zamandan bu zamana kadar nedense hep başka markalara yöneldim. (Özellikle son yıllarda dilimden düşüremediğim Hourglass gibi.) Ta ki 2017 Bahar/Yaz Coco Code koleksiyonundaki 370 Élégance rengini görene kadar. Sanıyorum ki genel olarak bu soğuk havada incelenen bahar koleksiyonunun cazibeliği de bir faktör olabilir ancak uzun zamandır ilk defa bir Chanel allık için heyecan duyduğumu itiraf ediyorum. Koleksiyon içinde yer alması sizi ürünün sınırlı üretim olduğu yanılgısına yöneltmesin. 370 Elegance markanın kalıcı koleksiyonuna da taşınmış bir renk olacak.

dsc_0019

Chanel’in genel olarak Joues Contraste allık formülünden bahsetmek gerekirse, beklenildiği üzere yumuşak ve ipeksi bir yapısı var. Hourglass kadar -belki de fazla yumuşak olması sebebiyle- uygulama sırasında beklediğim kadar toz kaldırmadı. Allık cilt üzerinde muhteşem bir şekilde dağıldı ve nerede başlayıp nerede bittiğini göremedim. Ürün aynı zamanda solma yapmadan 7 saatin üzerinde varlığını korudu. Mat bir ürün değil. Çok güzel ve oturaklı bir ışıltısı var. Işıltısı korkutmasın. Gözenek ya da yapı belirginleştirici bir tarafı yok. Pigmentasyonu da harikulade. Hatta o kadar doğru oranda ki ilk sürüşte yanağa çok ürün transfer olması pek mümkün değil. İstenilen yoğunluğa göre katlar halinde uygulayabiliyorsunuz. Ben böyle ürünleri daha çok tercih ediyorum.

dsc_0025

Ürünü asıl satın alma sebebim olan rengine gelirsek, turuncu alt tonlara sahip sıcak bir şeftalimsi, kahve karışımı bir tonu var. Kulağa anormal karışık ve kötü tarif edilmiş geliyor, farkındayım. Ancak daha pembe ya da turuncu duracağı sürenin ten rengine göre değişecektir. Benim deneyimime göre doğal gün ışığında kesinlikle daha sıcak ve bejimsi bir şeftali duruyor.

Genel olarak Elegance isminin markaya yakıştığı kadar bu allığa da çok uyduğunu düşünüyorum. Günlük kullanım için doğal bir allık rengi arıyorsanız belki bir göz atabilirsiniz. Sevgiler.
dsc_0022

 

 

 

 

 

Standard

One thought on “Chanel Joues Contraste Blush

Leave a Reply

