Beauty

Hourglass Illume Sheer Color Trio

dsc_0046

dsc_0061Her türlü pudra ürününe hayran olduğum Hourglass’ın bu sefer krem formdaki 3lü ten makyajı paletine göz atacağız. Palet sınırlı üretim olarak görünüyor ancak uzun süredir satışta. Umarım kalıcı koleksiyonuna alınır. Yüz hatlarınızı belirginleştirmek, aydınlatmak ve renk katmak için oluşturulan palet içerisinde bronzer, allık ve aydınlatıcı bulunuyor. Aydınlatıcı diğer iki ürüne göre – olması gerektiği gibi çünkü daha az kullanılıyor- gramaj olarak daha az. Öncelikle tahmin edildiği üzere oldukça kompakt bir ürün. Yanınıza bir adet kapatıcı ve bu paleti aldığınızda ten makyajınız – çok sorunlu bir cildiniz yok ise- tamamdır. dsc_0051Beni ürün hakkında en çok şaşırtan şey yapıları oldu. Özellikle bronzer ve allığın yapıları çok ilginç. Elinizi ilk ürüne değdirdiğinizde oldukça yağlı bir formülü varmış gibi geliyor. Parmağınız ürün üzerinde kayıyor. Bu da ürün alıp yüze uygulamayı ve dağıtmayı çok kolay bir hale getiriyor. Sert bir yapısı yok. Bu noktada eklemek istiyorum. Aydınlatıcı, allık ve bronzer a göre daha sert. Ama bir problem yaratmıyor. Sadece kıyaslama yaptığınızda fark edilen bir detay, hepsi bu. Ancak bu yağlı ve yumuşak yapısı yüze uygulandığında neredeyse bir pudra formuna dönüşüyor ve son derece doğal, cilt ile bütünleşen bir hal alıyor. Krem ürünler konusunda biraz çekingen olan yağlı cilt sahipleri için de uygun bir yapı olabilir. Benim nemsiz ve kuruya dönük cildim için de bu kuru havalarda ilaç gibi bir ürün oldu. Sonuç olarak yapısına hayran oldum. Sabitlemeye gerek olmadan, solma ya da bulaşma yapmadan cilt üzerinde uzun süre varlığını koruyor. Her ürünün renk seçimini de ayrıca beğendim. Bronzer çok turuncu değil. Allık bronzerı çok güzel destekliyor. Aydınlatıcı ise markadan beklenildiği üzere son derece oturaklı. Eğer bu tarz bir palet arıyorsanız uzaklarda aramayın. Destekçiniz benim.
Sevgiler.

Standard

Leave a Reply

