Beauty

Viseart Theory Palette

viseart3 mat 3 metalik farın bulunduğu Viseart markasına ait Theory paletlerden Minx rengini tercih etmeme şaşırmamalı. Her markanın aynı renk skalasına sahip ürününü almak zorundayım çünkü. Çok sıkıcı farkındayım ama genel olarak her anlamda klasik biriyim ben. Viseart makyaj konusunda oldukça profesyonel bir fransız markası. Uzun zamandır makyaj dünyasında ismine ve cismine rastladığım Neutral Matte paletini bir mat hastası olarak denemek istiyordum ancak ülkemizde deneme şansım olmadığı için ilk önce minik paletine şans verdim. İyi ki vermişim.

dsc_0004

Öncelikle belirtmek istiyorum ki kullandığım en kremsi, tozutmayan ve pigmentasyonu yüksek mat far formülü olabilir. Tom Ford’un mat renklerine çok benzetiyorum yapısını. Rüya gibi zahmetsiz dağılıyor ve uygulanıyorlar. Metalik renkler hakkında ise çok konuşmaya gerek yok. Onlar da en az matlar kadar kremsi ve pigmentli. Zaten metalik renkler genelde çok sorun çıkarmaz. Asıl kaliteyi matlarda gözlemliyoruz. Bu marka da bu konuda son derece başarılı. Farlar uygulama saatinden itibaren 7-8 saat solma ve bulaşma yapmadan varlığını koruyor. Ve ben baz kullanmıyorum.

dsc_0008

Dürüst konuşmam gerekirse paletin kalın karton olması, fırça ya da ayna ile gelmemesi umrumda değil. Aksine çok kullanışlı ve sade buldum. Paletteki renkleri tek tek yerinden çıkarabiliyorsunuz. Mıknatıslılar. Başka renkler ile bir Z palet içerisinde istediğiniz gibi kombinleyebilirsiniz. Renkler de çok değişik ya da eşsiz değil, farkındayım. Ancak şunu söyleyebilirim ki mat renk kalitesi eşsiz. Kesinlikle piyasadaki en sevdiğim mat formüllerinden birini üretiyorlar. En kısa zamanda o meşhur Neutral Matte paletini de almak istiyorum.
Sevgiler.

Standard

Leave a Reply

