Beauty

Tom Ford Cream Color For Eyes & Cream and Powder Eye Color

dsc_0025

Tom Ford’un far paletlerine ve özellikle mat renk formülüne hayranım. Durum böyle olunca denk geldikçe krem farlarına da şans vermek istedim. Pigmentasyon ve renk skalası muhteşem. Yapıları oldukça ıslak. Hatta kullandığım krem farlar arasında en ıslak olanı. Bu yüzden altına mutlaka bir baz kullanımını gerektiriyorlar. En azından benim için öyle oldu. Aksi takdirde far 2 saat sonra transfer olmaya ve kırışmaya, çizgilere dolmaya başlıyor. Göz kapaklarınız geniş ve kuru ise sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum.

dsc_0049

İki katlı – alt katında krem farı, üst katında parlak pudra son katı bulunan- Cream and Powder Eye Color ürününden Golden Peach i kullanıyorum. Kendisi o turunculuktan biraz uzakta bir pembe daha çok. Üst katı tek başına ya da istediğiniz herhangi bir far ile kombin ediliyor ve oturaklı bir aydınlık sağlıyor. O üst kat aynı zamanda bir yapıştırıcı görevi de görüyor. Herşeyi bir araya bağlayan ve metalik hale getiren cinsten. Diğeri ürün ise her sezon farklı renklerde ya da aynı renkleri tekrar sunduğu klasik tekli krem farlarından Spice. Muhteşem bronz bir renk. Bu ürünler de Charlotte Tilbury gibi multi tonal. Yani ışık açısına göre gölgeli ve boyutlu duruyorlar. Sanıyorum etiket fiyatını bu yüzden hakediyorlar. İki ürünün de kullanımı ve dağıtılması çok kolay ve pratik. Uygulama için parmaklarımı kullanıyorum. 2 göz max 2 dakika. Bu tarz krem farları özellikle göz makyajından en kısa sürede maksimum sonuç almak isteyenlere tavsiye ediyorum.
Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle.
Sevgiler.

 

Standard

Leave a Reply

