Beauty

Dior Diorskin Nude Air Luminizer Powder 001

dsc_0003Dior’un geçtiğimiz baharda piyasaya sunduğu Glowing Gardens koleksiyonuna ait aydınlatıcı pudralarını satın almakta geç kaldığım için üzülmüştüm. Marka bu sonbahar Skyline koleksiyonu ile bir pudra daha çıkardı ve bu sefer yakaladım. Kısa zamanda kalıcı koleksiyona taşınacağını düşünüyorum – en azından umuyorum- çünkü ürünü çevreleyen ün ve kalite doğru orantıda. Ürün yanında minik bir kabuki fırça aplikatörü ile geliyor. O fırçayı özellikle bu ürünü sürmek için çok sıkı buluyorum ancak kalitesi yerinde. Kendisini başka alanlarda kullanacağım.

dsc_0012

Rengi ile başlayacak olursak; her cilt tonuna uyum sağlayacak evrensel bir rengi var. Hafiften pembe alt tonlu bir şampanya rengi gibi. Çok açık tenlerde daha turuncumsu duracağını düşünüyorum. Kulağa karmaşık geliyor ama denedim. En iyisi gidip mağazada denemek zaten. Yapısı kullandığım hiçbir aydınlatıcı pudraya benzemiyor. Çok hafif ve neredeyse katı bir jel kıvamında oldukça da kremsi. Uygulamayı son derece kolay hala getiren cinsten. Kesinlikle toz kaldırmıyor. Cilt üzerinde de resmen kayıyor. Kremsiliği ise cilt ile bütünleşmeyi hatasız ve iz bırakmadan gerçekleştirme imkanı sağlıyor. Demek istediğim gözenekleri ve cilt yüzeyinden kaynaklı herhangi bir yapıyı belirginleştirmiyor. Bu da bir aydınlatıcı ürün için muhteşem ve tarif edilmesi zor bir şey. Pigmentasyon olağanüstü. Kalıcılık konusunda ise en az 8 saat suratımda kaldığını ve ışığından hiçbir şey kaybetmediğini söyleyebilirim.
dsc_0006

Aydınlatıcı konusunda kör edici türdeki ürünleri seviyorsanız bu çok size hitap etmeyecektir. Etkisinin çok yogun olmasına rağmen oldukça oturaklı buluyorum. Yapay durmuyor. Bu da benim makyajda önem verdiğim bir konu. Ambalajına zaten diyecek sözüm yok. Herşeyi daha özel hala getiriyor sanki. Etiket fiyatını kesinlikle her anlamda hak ediyor. Stoklardan tamamen yok olmadan bir deneyin demek istiyorum.
Sevgiler.

 

Standard

Leave a Reply

