Beauty

Giorgio Armani Matte Eye Tint – Smoky Nudes

dsc_0077Daha önce sizlerle metalik versiyonunu paylaştığım Armani’nin Eye tint ailesine mat renkleri de eklendi. Metalik olanını buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz. Her alanda mat sever biri olarak bir şans vermek zorunda hissettim kendimi. Genel olarak bu tint kavramı, en başta kolay kullanım özellikleri ile ön plana çıkan ürünler oluyor. Yanında taşıması pratik ve genel olarak zahmetsiz. Mat versiyonu önceki metal renklere göre daha likit bir kıvamda. Metal olanlar köpük gibiydi. Bunlar daha sıvı olduğu için daha çabuk kuruyor. Bu yüzden bir seferde tek göze uygulamak en ideali. Her ikisi de kuruduktan sonra pudramsı bir kıvam alıyor. Katlar halinde uygulanmaya pek müsait olduğunu düşünmüyorum. Deneyimlediğim bir başka özelliği ise dağıtılmasının biraz daha güç olduğu. Yine çok zor olduğundan değil ancak öteki versiyonuna göre daha zorlu oldugunu belirtmek istedim. Bu da rengin mat olmasından kaynaklıdır. Parmaklar ya da bir fırça yardımı ile uygulayabilirsiniz ancak fırçanın ürünün rengini daha eşit derecede dağıttığını gözlemledim. Bu yüzden ben direk kendi aplikatörü ile ürünü göz kapağıma sürdükten sonra sentetik bir fırça ile dağıtarak kullanıyorum. Bu mat seride de çok güzel renkler mevcut. Kalıcılıkları ve pigmentasyonları da olağanüstü. Kesinlikle normal pudra farlardan daha kalıcılar. Solma yapmadan ilk uygulandığı zamandaki gibi varlığını koruyan ender göz ürünlerinden heralde. Eğer kullanımı kolay, kalıcı ve sizi uzun süre idare edecek bir far arıyorsanız sizleri Armani’ye yönlendiriyorum.
Sevgiler.

Standard

Leave a Reply

