Beauty

Tom Ford Eye Defining Pen

dsc_0056Eyeliner genelde pek tercih ettiğim bir ürün olmuyor. Açıkçası bu konuda çok becerikli olduğum da söylenemez -ta ki bu ürün ile karşılaşana kadar. Evet, Tom Ford fiyat konusunda göz yaşartıyor ancak markanın kullandığım ve etiket fiyatını en çok hakeden ürünü ilan ediyorum bu eyelinerı. Ne olursa olsun bir makyaj ürününe bu kadar para vermeyi anlamsız buluyorum diyenlerdenseniz sayfayı şu an kapatın.

dsc_0054

Birçoğunuzun hala burada olduğunu düşünerek kısaca yazıyorum. Özellikle Eyeliner konusunda benim gibi çaylak olanlara sesleniyorum. Tom Ford tam bir deha. Ürünün biri uzun – asıl fırça kısmı-  biri kısa olmak üzere iki tane ucu var. Uzun olarak nitelendirebileceğim fırça kısmı şekli itibariyle ucuna doğru muhteşem bir üçgen oluşturuyor. Bu kısım eyelinerın ana hattını belirlemek ve kuyruk oluşturmak için ideal bir seçenek oluyor. Kısa ucu ise kirpik dibine iyice girmek ve son rötuşları yapmak için tasarlanmış. Ya da çok ince bir çizgi çekmek için de kullanılabilinir. Hatta o kadar ince ki  eyeliner ı görmek pek mümkün olmuyor ama kirpik dibiniz harika bir şekilde kalınlaşıyor. Ben genelde önerildiği gibi kalın ucu ile bir harita – yol oluşturup kısa, ince ucu ile eyelinerı tamamlıyorum. Tüp içinde bulunan ürün fırça ucuna olağanüstü doğru bir oranda aktarılıyor. Olması gerektiği kadar siyah ve tam mat olmayan bir bitişe sahip. Gün içerisinde kesinlikle renginden ve yogunluğundan birşey kaybetmiyor. Ve en önemlisi transfer olmuyor. Kullanımı gerçekten çok kolay. Uygulama sırasında herhangi bir baskı uygulamanız gerekmiyor. Tüy gibi hafif bir şekilde simsiyah bir hat çiziyorsunuz. Ambalajı, tutuş hissiyatı mükemmel. Eğer eyeliner makyaj rutininizde önemli bir yer kaplıyorsa, mutlaka bir göz atın demek istiyorum.
Sevgiler.
dsc_0055

Standard

Leave a Reply

