Beauty

Giorgio Armani Micro-Fil Loose Powder

DSC_0018Armani’nin ten ürünleri – özellikle fondötenleri- ile çok iyi anlaştığım bir gerçek. Durum böyle olunca markaya bu alanda daha çok şans vermek istedim. Laura Mercier’in transparan toz pudrasına ek olarak hafif renkli ve ışıltılı olan bu toz pudrayı makyajımı sabitlemek için severek kullanıyorum. Gündemde olduğu için belirtmek isterim; pişirme – baking, cooking için uygun bir pudra konusuna Laura Mercier’ın bahsettiğim pudrası yazımda değineceğim. Pudranın 3 rengi mevcut. İster transparan isterseniz de ten rengi. Ben transparan olarak Laura Mercier kullandığım için markanın ten rengi seçeneğine yöneldim. En koyu rengi çok esmer ten sahipleri için uygun olmasa da aydınlatma yapılacak lokal bölgeleri sabitlemek için kullanılabilir. dsc_0019Oldukça cömert bir gramaja sahip olan ürün içerisinde micro parıltılar barındırıyor. Böylelikle makyajınızı sabitlerken bazen o tercih etmediğiniz mat görüntü ortadan kalkıyor. Işık yansıtma konusunda mükemmel yani. Cilt üzerinde duruşu, uygulanması ve taşınması son derece başarılı ve kolay. Yapısı tahmin edildiği üzere ipek gibi. Chanel’in toz pudrasından daha hafif yapıda oldugunu düşünüyorum. Toz pudraların ambalajlamasında elek bulunanları da ayrıca seviyorum. Hakkında söylenecek kötü bir şey yok. Gün içerisinde makyajın kalıcılığını arttırmak ve yağ kontrolunu saglamak için hissiyatı hafif bir pudra arıyorsanız lütfen bir göz atın. Genel olarak Toz pudra arayışı içinde olanlara şiddetle tavsiye ediyorum.
Sevgiler.

Standard

One thought on “Giorgio Armani Micro-Fil Loose Powder

  1. Pingback: Laura Mercier Translucent Loose Setting Powder | Iclal Erman

Leave a Reply

