Beauty

Jouer Long-Wear Lip Crème Liquid Lipstick

DSC_0034Evet. Bir likit ruj daha. Ama Jouer bu. Genel olarak markanın koleksiyonunu klas, sade ve oldukça kaliteli buluyorum. Bu yüzden imkan buldukça yaptığım alışverişlerde yer verdiğim bir markadır Jouer. Kimsenin gözünü yormadan hemen kısaca özetlemek isterim. Kokusu hariç sevmediğim hiçbir tarafı yok. (Ağır bir vanilya kokusu) Bu koku konusunda biraz hassas bir burnum var. Burberry’nin ürünlerini de sırf bu sebepten tercih edemez oldum. Ürünün tüm renklerini görmek ve swatchlarına bakmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Ben elbette toprak tonlarındaki Noisette rengini tercih ettim. Mat sıcak çikolata kahve olarak tanımlanmış. Tam olarak da öyle. Jefree Star’ın likit rujlarına sıvı yapısı konusunda bir nebze benziyor. Sadece bu ürün birazcık daha kurutucu. Uygulamayı kolaylaştıran ve oldukça çabuk kuruyan ve opak halini alan bir formülü var. Dudakta taşınması hafif. Gözlemlediğim tek fark biraz dudak çizgilerine dolma yapması. Bu da benim çok sorun ettiğim bir şey değil. Çünkü ürün çok kalıcı. Bir leke gibi dudaklarınıza yapışıyor. Bu da gün içerisinde makyaj tazelemek istemeyenler için ideal. Likit ruj konusunda ürünü fiyat performans olarak ilk sıralara alıyorum. Kesinlikle denk geldikçe daha çok rengini alacağım. Özellikle o metalik bitişe sahip olanlar can sıkıcı.
Sevgiler.
dsc_0033

 

Standard

Leave a Reply

