Beauty

Giorgio Armani Maestro Glow Nourishing Fusion Foundation

DSC_0025

Markanın en çok bilinen ve satılan fondöteni Luminous Silk’e ek olarak – buradan okuyabilirsiniz – son çıkardığı ten ürünü Maestro Glow bu yazının konuğu oluyor. Armani’nin ürünleri ile iyi geçindiğim bir gerçek ancak konu ten ürünleri oldugunda ilişkimiz farklı bir boyuta taşınıyor. Marka bana kalırsa piyasadaki en iyi fondötenlere sahip. Her cilt tipi için bir seçenek var. Ülkemiz için tek sıkıntısı her renk seçeneğinin gelmediği konusunda olabilir. Bu ürünün 9 rengi mevcut ancak Armani fondötenlerini az çok tanıyorsanız bu üründe aynı renk olmanız pek mümkün değil. El üzerinde koyu duran ürün uygulandığında daha açık bir renk alıyor. Mutlaka gidip yüzünüzde denemenizi ve deneyimlemenizi yazının başında şiddetle tavsiye ediyorum.

DSC_0034

Armani bu ürününü görünmez çift fazlı – bu anlamda ilk – ıslak bitişli ve parlak olarak tanımlıyor. Özellikle kuru ciltler için uygun gösterilmiş. Kuru bölgelere pek nazik davranıyor. Cilt bakımı yağlarının pigmentler ile kombinlenmesi ile oluşan fondöten içerisinde 30 güneş koruma faktörü bulunduruyor ve taşınması hafif, uygulanması kolay bir deneyim vadediyor. Uzun süre sabit durduğunda yağ ve pigmentlerin ayrıştığını görüyorsunuz. Uygulama öncesinde mutlaka iyice çalkalanmayı gerektiriyor yani. En çok parmaklar ile uygulamayı sevdim. Ürün damlalık sistemine sahip çünkü oldukça sıvı formülü bunu gerektiriyor. Ürünü satın almadan önce bana 4ml’lik numunesi verilmişti. 4-5 kere farklı şekillerde uygulama, sabitleme ve suratımda tutma şansı buldum ve sonrasında ise ışık hızı ile gidip aldım. Öncelikle ve üstüne basa basa söylemek istiyorum ki bu gördüğüm – göremediğim?!- en doğal duruşlu fondöten olabilir. Cilt üzerinde algılanması imkansız. Büyütülmüş ayna ile cildimi inceliyorum ve fondöten göremiyorum. Armani, çalıştığınız laboratuvar önünde eğilmek istiyorum. Kapatıcılığı hakkında konuşursak katlar halinde uygulandığında orta seviyeye geliyor diyelim ancak ince uygulanması fondötenin hakkını veren faktör oluyor. Kalıcılığı ise orta derece başarılı. Benim kuru-msu-karma cildimde kaldıkça da daha güzel bir hal alıyor. Yağlı ciltler için aynı şeyi söyleyemeyebilirim. Her cilt tipi için farklılık gösterecektir. Bitişi tanımlandığı gibi parlak, ıslak. Dewy. Hatta biraz fazla parlak olabilir. Mutlaka T bölgemi tercihen bir toz pudra ile sabitliyorum. Ürün bende oksitlenme yapmadı. Gözeneklerimi belirginleştirmiyor ve mimik çizgilerime dolma yapmıyor. Armani’nin ten ürünlerinde en sevdiğim özellik heralde. Aynı zamanda ayrışma da yapmıyor ancak uyarmak isterim ki transfer oluyor, yani kendi kendine tam sabitlenmiyor. Bu da yine pudranızın halledemeyeceği bir sorun değil. Diorskin Nude Air kullanmış ancak kuru bulmuş olanlar bu ürüne bayılacaktır. Normalden kuruya dönük cilt sahipleri için ideal bir ürün. Her bir damlası cilt görünümünüzü mükemmelleştiriyor.
Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle.

 

 

Standard

One thought on “Giorgio Armani Maestro Glow Nourishing Fusion Foundation

  1. Pingback: Giorgio Armani Power Fabric Foundation | Iclal Erman

Leave a Reply

