Beauty

All About Blush

DSC_0022

allıkAllık şüphesiz benim en sevdiğim makyaj ürünlerinden. Genelde yanak ürünleri yani. Bu Allık etiketine bir blogger arkadaşım tarafından davet edildim ve ben de soruları cevaplamak istedim.

  1. Size en çok yakıştığını düşündüğünüz allık rengi? Kesinlikle gül kurusu ya da mauve dediğimiz içerisinde biraz lilalık ya da kahverengilik bulunan pembeler. Oturaklı renkler olmalarının dışında, cilt tonumla bütünleştiklerinde verdikleri sıcaklığı ve boyutluluğu seviyorum. Cesur renkler bende biraz absürd duruyor açıkcası.
  2. Sıkıştırılmış Pudra, Krem ya da Toz? Genellikle normal, sıkıştırılmış pudrayı tercih ediyorum. Krem allıkları genelde yaz aylarında kullanırım, özellikle sağladıkları ıslak bitişlerinden dolayı. Hiç toz allık denemedim! Normal toz pudranın ortalığı batırması yetiyor bence. Ben bu soruya sıvı kategorisini de eklemek istiyorum. Becca’nın Beach Tint’leri ya da likit rujların bazıları da muhteşem allık olabiliyor. Bakınız: Giorgio Armani – Lip Maestro. Okumak için buraya, izlemek için buraya tıklayınız.
  3. Favori Yaz allığınız? Mat bitişli olmayan ve bir nebze bronz teni kompliman edecek her allık olabilir. Hourglass’ın Ambient Lighting Blush’larından Dim Infusion öyle bir renk mesela. Coral all the way.
  4. Favori parlak allığınız? Benim allıklarım genelde hafif ışıltılı oluyor zaten. Hourglass’ın allıkları da böyle. Çok parlak ya da yoğun ışıltılı değiller ama yumuşak bir aydınlık sağlıyorlar. En sevdiğim rengi: Mood Exposure.
    DSC_0027
  5.  Favori Mat allığınız ? Burberry Earthy Light Glow No.7 ya da Tarte Exposed. Exposed gerçekten çok güzel bir renk. (The mauve-plum)  Doğru oranda renk veriyor. İki allık da cilt üzerinde çok doğal duruyor.
  6. Favori Krem allığınız? Chanel – Le Blush Creme de Chanel.  Okumak için buraya tıklayınız. Illamasqua da muhteşem krem allıklar üretiyor. Kaygan değiller ve yağlı durmuyorlar. Chanel uygulama sonrasında sabitlendiğinde pudraya dönüşüyor zaten.
  7. En büyük allık hayal kırıklığınız/ pişmanlığınız? Aklıma pişmanlık olarak nitelendirebileceğim bir allık gelmiyor. Satın aldığım her ürünü yeterince araştırıp ya da kendimde deneyip aldığım için pek pişmanlık noktasına gelmiyorum. Sadece bazılarını diğerlerinden daha çok seviyorum diyelim.
  8. En iyi allık ambalajı? Bu konuda Charlotte Tilbury’nin hakkını yiyemem. Her ürünü sanki kullanmak için değil izlemek ve takdir etmek için üretilmiş.
  9. İstek Listenizde sırasını bekleyen allık? Radarımda şimdilik öyle bir ürün yok. Ama bir süredir Becca’nın yeni çıkardığı Luminous allıklardan Blushed Copper’a göz koyduğum doğrudur. Yakın zamanda yazısını yazacağım. Allık dışında herşey o ürün. Bu konuda önerilerinize açığım.
  10. 1 Numara – En sevdiğiniz – Holy Grail- allığınız? Şüphesiz Hourglass – Mood Exposure. Bitişi, rengi, dokusu. Her şeyiyle muhteşem bir allık. Son iki senedir bayılarak kullanıyorum.Hourglass ile tanışmadan önce muhtemelen Nars – Orgasm diyebilirdim. Onu da uzun seneler severek kullandım.Ek olarak, allık uygularken kullanmayı en sevdiğim fırça MAC 129 heralde. 5 sene oldu. Going strong.
    Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle.
Standard

One thought on “All About Blush

Leave a Reply

