Beauty

Tarte Amazonian Clay 12-Hour Blush

DSC_0023

 

DSC_0019

Kalıcılıkları ile ön plana çıkan Tarte’in Amazonian Clay serisine ait allıkları uzun bir süre listemde sırasını bekledi. Makyaj rutinimde uygulamayı en çok sevdiğim ürünler yanak ürünleridir. Bu yüzden en çok değişim aradığım alan bu oluyor.  Sephora’nın sitesinde allıklar bölümünde en yüksek oyu alan ürünlerden biriydi bu allık. Markaya çok hakim olmamakla birlikte, Too Faced ayarında bir marka oldugunu düşünmekteyim. Şans verdim, gitti. En çok satılan rengi olan Exposed, benim de tercihim oldu. Her türlü makyaja uyum sağlayacak naturel bir rengi var. Kısaca söylemem gerekirse; allığın pigmentasyonu, yapısı ve kalıcığı vs. herşeyi yerinde. Olması gerektiği gibi. Fırçaya çok ürün aldığınızı düşündüğünüz zaman bile doğallığını koruyabilen cinsten. Bu da sevdiğim bir özelliği oldu.
DSC_0025
Hourglass ile tanışmadan önce allık departmanında bir NARS kullanıcısıydım. Orgasm hep bir efsane ve klasik olarak bu piyasada varlığını koruyacaktır. Hala da severim ancak elim kullanmaya gitmiyor. Kötü olduklarından değil, daha iyi olduğunu bildiğim ve daha çok sevdiğim bir ürün olduğu için. Bu herkes için değişecektir elbette. Bu allığın hikayesi de pek farklı değil. Kesinlikle kötü bir allık değil. Sadece tercih sebebi. Tom Ford, Charlotte Tilbury, Nars, Tarte, Bobbi Brown derken yine yanağıma Hourglass sürerken buluyorum kendimi. O allıkların verdiği derinlik ve çok boyutluluk hissiyatını henüz başka bir markada deneyimleyemedim. Biliyorum sıkıcı bir hikaye. Ama benim için işin gerçeği bu. Bu durum sadece pudra allıklar için geçerli, yanlış olmasın. Krem ya da likit allıklara hiç girmiyorum bile. Karşıma daha iyisi çıkana kadar yine Hourglass, yine Hourglass. No more blush posts.
Sevgiler.

Hourglass allıkları okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

 

 

 

Standard

Leave a Reply

