Beauty

Hourglass Veil Mineral Primer

DSC_0010

Piyasadaki bazı ürünlerin gereğinden fazla abartıldığını düşünüyorum. Bu baz da o ürünlerden biriydi. Markanın heralde en çok tanınan ürünü. Ama hemen belirtmek isterim ki ürünü çevreleyen balon boşuna değilmiş. Hourglass beni hiç yanıltmaz mısın? Ürünü kullanmaya başladığım ilk günden itibaren büyük bir hayranı oldum. Sanıyorum ki ihtiyacım olan ve olacak tek baz ürünü bu olabilir.

DSC_0016

Bu kadar ünlü ve tercih edilesi bir ürün olmasının sebebi birden fazla şey gerçekleştiriyor olması. İlk olarak gerçekleştirdiği cilt üzerindeki kızarıklığı örtmek. İçerisinde Zinc Oxide bulunuyor ki bu da bir antienflamatuar. Bu Titanium Dioxide ile kombinleniyor ve bu da size geniş spektrumlu güneş korumanızı sağlıyor. SPF 15 ve mineral esaslı. Eğer kimyasal güneş korumasına karşı hassas iseniz endişelenmenize gerek yok. Bu üründe hiç yok çünkü. İkinci olarak gerçekleştirdiği şey cilt yüzeyini düzeltmek. Bu gözenekleriniz ya da ince çizgileriniz olabilir. Üçüncü olarak makyajınızı suya ve neme karşı koruması. Ve en temelde gerçekleştirdiği üzerine uygulanacak herhangi bir ten ürünü için iyi bir taban oluşturmak ve üzerine uygulanan ürünün kalış süresini arttırmak. Ürün beyaz renkte ve suratınıza uyguladığınızda ince beyaz bir örtü oluşturuyor. Bu belli bir süre sonra kayboluyor. Yapısı kalın değil. Ben silikon hissiyatlı bazları hiç sevmiyorum. ( Benefit Porefessional gibi) Makyajımın üzerinden kaydığını hissedebiliyorum. Bu ürün öyle bir ürün değil. Kesinlikle daha az fondöten kullanmış oluyorum. Hassas ciltler için de bu yüzden tercih sebebi. 3 boyu var. Minik 10ml, standart 30 ml ve jumbo boyu 60ml. Bundan sonra  hangi boyunu alacağım belli. Hiçbir makyaj günümü bu ürün olmadan geçirmek istemiyorum. Hourglass, you are my dearest.

Free of : Parabens, Fragrance, Sulfates, Nanoparticles, Oil, Phthalates, Gluten, Synthetic Dyes
Vegan friendly – Not tested on animals.

Ambient serisine ait yeni baz ürünü de piyasaya sunuldu. ( Ambient Light Correcting Primer)
1. Primer 2. Finish 3. Bronze 4. Blush = My Ambient Light life is complete.
Markaya ait başka ürünlere göz atmak isterseniz; Bronzer için buraya, Allıkları için buraya, Far paleti için buraya, pudraları için buraya tıklayabilirsiniz.
Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle.

Standard

One thought on “Hourglass Veil Mineral Primer

Leave a Reply

