Beauty

Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil

DSC_0031Göz kalemi arayışı içinde olanlar çok uzaklara bakmasın. Son zamanlarda kullandığım en iyi göz kalemi bu. Serinin 40 rengi var. Evet 40. Seri muhteşem metalik renklere sahip. Muhtemelen aradığınız rengi, klasik siyahtan uçuk bir mora kadar, istediğiniz parlaklığı ya da matlığı bulacaksınız. O metalik renklerdeki parlaklık da göz yorucu cinsten değil. Ben bir MAC Teddy kullanıcısı olarak Roach rengini tercih ettim.
DSC_0049
Kalemlerin yapısı kremsi. Göz kapağınızın üzerinde resmen kayıyor. İçerisinde Jojoba ve Pamuk yağ özleri ile E vitamini içeriyormuş. Kesinlikle göz kapağını germe, çekme durumu yok. Pigmentasyonları da harika. Ne görüyorsanız o. Tek bir çizimde istediğiniz sonucu elde ediyorsunuz. CT’nin kalemi gibi smudge/ dağıtıldığında dağılma yapmıyor. Efor sarfetmeden uyguluyor ve isterseniz dağıtıyorsunuz. Markanın waterline/ gözün iç kısmı için ayrı bir kalem serisi var ancak ben bu kalemi de göz içime uyguladım ve kesinlikle akma ya da bulaşma yapmadı. Yağlı göz kapaklarına sahip olanlar için de gayet uygun bence. Kuruduktan sonra kesinlikle kıpırdamıyor. Bu yüzden de kalıcılığına tam puan veriyorum. Ayrıca suya dayanıklılar. Bir kalemden daha ne istenebilir bilmiyorum. Göz kalemi almadan önce bu seriye mutlaka bir göz atın derim.
Sevgiler.

DSC_0046

 

Standard

Leave a Reply

