Beauty

Make Up For Ever Ultra HD

DSC_0007

DSC_0035Make Up For Ever’ın HD Fondöteni zamanında kült klasikler arasındaydı. Formülü yenilendi ve geliştirildi. Karşınızda; Ultra HD ailesi!  Normal likit formdaki fondöteni ile başlayalım. TV ve Sinema 4k çekim kameralar için geliştirilen formülü, göz ile görülmeyecek incelik ve doğallık vadediyor. Yapısı gerçekten oldukça ince ve hafif. Cildinizde ağırlığını hissetmiyorsunuz. Örtücülüğü de tatmin edici. Fondötenleri kusur örtmek için değil, renk eşitlemek adına kullanmak en ideali. Kusurlar için her zaman bir kapatıcımız var zaten. O yüzden tek bir kat renk eşitlemede yeterli oluyor. Katlar halinde uygulanmaya da müsait bir yapısı var. Bende gün içerisinde parlama/yağlanma yapmadı. Ancak üretim ve tanıtım amacı olan gözle görülemeyecek inceliğine çok katılmıyorum. Belki benim cilt yapımdan kaynaklanıyordur, bilmiyorum. Varlığını gayet görüyorsunuz ve üzücüdür ki benim gözeneklerimi olduklarından daha fazla belirginleştiriyor. Cilt üzerinde yok olan bir ürün arıyorsanız; Armani Maestro Glow. ( Yakında yazacağım) Böyle bir probleminiz yoksa sevebilirsiniz. Renk skalası da muhteşem ve herkesi tatmin edecektir. Merak edenler için Y245 – 120 numarayı kullanıyorum. MAC NC25 tenim ile muhteşem bir uyum içerisinde. Kalıcılığına gelirsek, o da fena değil. Ufak bir uyarı; 4-5 saat sonra yüzümde ayrışma gözlemliyorum ve kesinlikle bulaşma yapıyor. Güzelce bir pudra ile mutlaka sabitlemek gerekiyor. Onun dışında günlük kullanım için, ince bir kat halinde uygulandığında kötü bir fondöten değil. Full kapatıcılıkta bir ürün arıyorsanız, on to the next one!

DSC_0002

DSC_0006

Aynı serinin stick versiyonu ise, likit versiyonunda aradığı kapatıcılığı bulamayanlar için ideal olacaktır. Yine aynı incelikte ve doğallıkta olmayı vadeden serinin stick versiyonu, cilt üzerinde muhteşem bir şekilde dağılıyor. Genelde yapılarının kalın ve yapışkan olmasından şikayet edilir. Bu üründe böyle bir problem yok. Yapısı oldukça kremsi. Ürün de muhteşem bir şekilde pratik. Kuru cilt sahipleri için de önerebilirim çünkü oldukça nemlendirici bir yapısı var. Piyasadaki bir çok stick fondötenin aksine mat bir duruşu yok. Kapatıcılığı ise orta ve üzeri. Uygulama metodunuza bağlı olarak değişecektir. Katlar halinde pek uygulanmaya müsait değil. ( Cake Face) Tek kat cilt ile iyi bir şekilde bütünleşiyor. Nemli bir sünger ile uyguluyorum. Kalıcılığı ise likit versiyonuna göre daha kesinlikle daha uzun. Yüzünde kırmızılıktan şikayet edenlere mutlaka tavsiye ediyorum. Bu versiyonunda bana kalırsa tek problemi transfer olması. Uygulama sonrasında kurumuyor çünkü. Yine iyice sabitlemek gerekiyor.

DSC_0012

Concealer / Kapatıcısı ise anormal ince ve hafif yapılı ama bir o kadar da örtücü bir ürün. Sanıyorum seride en sevdiğim ürün bu oldu. Birazı bile yetiyor. Aplikatörünü de çok sevdim. Doğru oranda ürün almasına imkan sağlayan bir tasarımı var. Güzelce sabitledikten sonra da kırışma yapmıyor. Yüz için değil, daha çok göz altı için öneriyorum. Göz altını çok güzel bir şekilde aydınlatıyor ve rüya gibi dağıtılıyor. Yüz için bir kapatıcı arıyorsanız iki – aslında 3 ama biri ülkemizde satılmıyor ( Kevyn Aucoin Sensual Skin Enhancer) – seçeneğiniz var. Biri Nars Radiant Creamy Concealer – ki göz altı için de süper – okumak için tık,  diğeri ise Laura Mercier Secret Camouflage.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

 

 

Standard

One thought on “Make Up For Ever Ultra HD

Leave a Reply

