Beauty

Nars Audacious Mascara

DSC_0023

DSC_0027Maskara öyle bir ürün ki en iyisini bulma arayışı hiçbir zaman sonlanmıyor. En azından benim için. Nars markasının bu maskarayı çıkarttığı için diğer maskaralarını artık üretmeyeceğini okuduğumda, beklentilerim ister istemez yükseldi. Nars gibi bir markanın bundan böyle tek bir maskarası olacaktı ve bu o ürün için çok şey söylüyordu. Öncelikle tek maskaraya indirilecek kadar çığır açıcı bir ürün olmadığını belirtmek istiyorum. Hatta benim için “Göz Dürtükleme -Ouch! / Ölüm Makinesi” karışımı bir kullanımı mevcut. Herkesin göz çevresi /yapısı ve uygulaması farklı olduğu için bunların sadece benim deneyimlerimden ibaret oldugunu unutmayalım. Maskaranın formülü hakkında; Oldukça ıslak. Uygularken gerçekten sabır istiyor. Onun dışında akma/bulaşma yapmıyor. Gayet siyah ve yoğun – yani kıvrıklık tutacak – bir yapısı var. Ancak ikinci katı sürmek istediğinizde topaklanma yapıyor. Her seferinde ayrı bir fırça ile kirpiklerimi taramak ve ayırmak zorunda kalıyorum. DSC_0024Benim için en kötü yanı ise heralde fırçası! (Plastik/Kauçuk – Üzerinde 200 adet fırça teli?! oldugu yazıyor ) Kullandığım en sivri uçlu/ keskin fırça olabilir. Uygulama sırasında gözümü çıkaracakmış gibi hissederken nasıl ikinci katı sürmem bekleniyor gerçekten anlayamıyorum. Kesinlikle tekrar tekrar uygulama yapmak için uygun değil. Bu korku sebebiyle de her kirpiğe ulaşamıyorum. Alt kirpikler için de hiç uygun değil. Tam bir kabus. Benefit’in They’re Real’ını anımsattı bana. Onu da pek sevdiğim söylenemez. Sevdiğim YSL (Faux Cils) ya da Chanel’den (Le Volume) devam edeceğim. Kısacası ödenen etiket fiyatına da uygulama tasasına da benim için değmiyor. Sizin severek kullandığınız bir maskara var mı? Tavsiyelerinize her zaman açığım.
Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle.
Sevgiler.

 

Standard

Leave a Reply

