Beauty

Tom Ford Bronzing Powder in Terra

DSC_0015

DSC_0016Yanak ürünlerine olan düşkünlüğümün eseri olan Tom Ford Terra ile birlikteyiz. Bronzer benim makyajda olmazsa olmaz dediğim bir ürün. Bronzer sürdüğümde makyajımın tamamlandığını hissederim. Tom Ford’un bu bronzerının 2 rengi var; Gold Dust ve Terra. Aralarındaki temel farklılık bitişlerinde. Gold Dust parlak, Terra is tamamen mat. İki renk de markanın kalıcı koleksiyonunda. Hourglass bronzerım sıcak ve ışıltılı bir bitişe sahip olduğu için Terra’yı tercih ettim. Aynı zamanda hafiften bir kontür rengi olarak da değerlendirildiğini okuduğumda çok düşünmeme gerek kalmadı. (Soğuk) Uyguladığınızda sarı alt tonlularda turuncu renge dönmeyenlerden. Rengi aslında ne soğuk ne sıcak. Tam arada bir dengede gibi. (Nars’ın Laguna’sını andırıyor – Laguna bir tık daha parlak)DSC_0025

Ürün mat olmasına rağmen kesinlikle cilt üzerinde donuk durmuyor. Pigment seviyesi kesinlikle az, daha dogrusu hafif demeliyim. Kat kat uyguladığınız ürün kesinlikle çamur görüntüsü oluşturmuyor ve doğal duruyor. Pudranın yapısı pudra hissiyatında değil. Krem gibi. Ancak dağıtılması konusunda problem yaşadım. Umduğum kadar sorunsuz ve pürüzsüz olmadı. Altında kullandığım ürün (Ki kolay dağılması için pudra üzerine pudra kullandım) ya da fırça kaynaklı olabilir, bilemiyorum. Ancak üzerinden Hourglass bronzerım ile geçtiğimde tamam diyebildim. Yazımı güncelleyeceğim. Onun dışında elbette gözeneklerimi ya da herhangi bir yapıyı ekstra belirginleştirmedi ve son derece (inanılmaz!) kalıcı. Ürünün küçük boyunu tercih ettim. ( 8.7 gr) Büyük olanı 20 gr civarı birşeydi -Bitirebilmem söz konusu değildi.

DSC_0020

Uzun lafın kısası, yatırım! adı altında – ambalajını bu işe karıştırmıyorum, işin o kısmı rüya gibi ( Ne zaman değil ki?)- şans verilebilecek bir ürün. Gramajları oldukça cömert çünkü. Her makyajda kullanılan ve pudra gibi en çabuk biten ürünlerden oldugunu göz önünde bulundurursak, sizi uzun süre idare edecektir.
Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle.DSC_0019

Standard

2 thoughts on “Tom Ford Bronzing Powder in Terra

  1. Pingback: The Best Cheek Definers | Iclal Erman

Leave a Reply

