Beauty

MAC Prep + Prime Natural Radiance Illuminating Base

DSC_0014 (2)

Prep + Prime serisinin bir başka üyesi olan bu aydınlatıcı makyaj bazından kısaca bahsedelim. Makyaj bazları – fazladan bir adım olsa da- makyajınızı gün içerisinde daha uzun süreli tutmaya yardımcı olmayı, cilt yapısını iyileştirmeyi ve böylelikle fondöten uygulamasını kolaylaştırmayı amaçlar. Son zamanlarda piyasada milyon tane çeşidini görüyoruz. Kızarıklık probleminden ekstra yağlanmaya, aşırı kuruluktan aydınlık sağlamaya kadar herkesin ihtiyacına göre bir seçenek var. Ben de son zamanlarda oldukca düz ve sıkıcı duran cildimi bir nebze canlandırmak ve aydınlatmak adına böyle ürünleri tercih eder oldum. Özellikle kış aylarında sağladıkları ekstra nemin de faydasını göreceğimi düşünüyorum.

DSC_0015

Jel formüle sahip ürünün yapısı çok hafif. Çok silikonumsu olan bazları sevmiyorum. Bu ürün onlardan değil. Cilt tarafından kolayca emiliyor. Sonrasında ise kesinlikle yapışkan bir hissiyat yok. Sıradan bir nemlendirici gibi düşünebilirsiniz. ( Hatta Clinique’in nemlendiricisine çok benzettim ) Bu da fondöten uygulamasını oldukca kolaylaştırıyor. Ürünün sağlamasını beklediğimiz aydınlık kısmına gelirsek, oturaklı bir ışık gözlemlediğimi söyleyebilirim. Hemen göze çarpmıyor, özellikle fondöten uygulandıktan sonra biraz güç algılandığını düşünüyorum. Makyajımı gün içerisinde tutma konusunda ise büyük bir yardımcı oluyor. Normalde çene bölgeme yakın yerlerde silinen fondötenim, gün sonunda hala yerinde duruyor oluyor. Bu yüzden mutluyum. Gözeneklerimi örtmede ya da cilt yapısını iyileştirme konusunda bir farkını göremedim maalesef. Alt tonunuza göre pembe olanını da seçebilirsiniz. 50ml de oldukca cömert. Çok kuru cilt sahipleri Strobe Cream i deneyebilir belki. Yağlı ciltler de bu üründen korkmasın. Bundan sonra Laura Mercier hariç başka bir markaya baz konusunda şans vereceğimi düşünmüyorum. Hourglass’ın ünlü Veil Primer i da yakında blogda yerini alacak. Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle.

Aynı seriden Fix Plus ı okumak için buraya, dudak bazı ve aydınlatıcı kalemini okumak için de buraya tıklayabilirsiniz.
Sevgiler.

 

 

 

Standard

Leave a Reply

