Beauty

Charlotte Tilbury Eyes to Mesmerise Cream Eyeshadow

DSC_0021Charlotte Tilbury’nin Amal Clooney için yaptıgı gelin makyajı ile başladı herşey. Öncelikle video linkini buraya iliştiriyorum. Bir gelin makyajı nasıl olur 101 dersi verir nitelikte. Zamansız ve doğal. O videoda kullandıgı ürünlerin neredeyse hepsini satın aldım. Bu krem far da onlardan biri. Krem farlar genelde yapılarına göre dağıtılması vs zaman ister. Bu ürünün yapısı kremden çok köpüğe yakın bir yerde. Son derece hafif. Bu yüzden daha çok sevdim. Çünkü geleneksel krem farların aksine dağıtmak için acele etmenize gerek yok. Hiç zorluk çıkarmadan kolayca dağılıyor ve uygulanıyor. İster parmaklarınız, ister fırça ile daha yogun ve ıslak / metalik  bir bitiş için istediğiniz şekilde uyguluyorsunuz. 217 gibi bir fırçanın ürünü çok yuttugunu düşündüğüm için 239 gibi bir fırçayı tercih ediyorum. Katlar halinde uygulanmaya da müsait. Toplamda 6 renge sahip seriden Marie Antoinette’i tercih ettim. ( Hence the video ) İnanılmaz pigmentli, altınımsı inci renginde. Tam renkleri görmek için sizi vazgeçilmez Swatch cennetimiz Temptalia‘ya yönlendiriyorum. Kalıcılığına gelirsek, herhangi bir baz uygulamadan bile – en baştaki yogunlugu olmasa da – bütün gün göz kapaklarımda hiçbir ağırlık yapmadan kalmayı başarıyor. Baz/ far üstüne ya da tek başına, her şekilde denedim. Buruşma/ kırışma yapmıyor. İçerisinde e vitamini de bulunuyormuş. ( Nemlendirme – Antioksidan koruma ) Özellikle bu renk de ışığı olağanüstü yakalıyor. Gözüme uyguladığımda çok komplike gölgeli/ dumanlı bir göz makyajı yaptıgımı sanıyorlar ancak sadece bu ürünü kullanmış oluyorum. Burada da ürünün çok boyutlu olma özelliği devreye giriyor. Charlotte Tilbury’e ve markasına olan düşkünlüğüm ortada. Her ürünü de beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor ve ne zaman yeni bir ürün çıkarsa kalp atışlarım değişiyor.
Cream shadow at its finest.
Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle.
DSC_0011

Standard

2 thoughts on “Charlotte Tilbury Eyes to Mesmerise Cream Eyeshadow

  1. Pingback: Giorgio Armani Eye Tint | Iclal Erman

Leave a Reply

