Beauty, Beauty Closet of the Month

Ayın Makyaj Çantası: Melissa Fenik

DSC_001967737_456923074424_7434076_nÇocukluk arkadaşım Melissa Fenik’in renkli makyaj çantası blogumun konugu oluyor. Melissa yağlı bir cilde sahip. ( Nötr alt tonlar) Temelde sevdiği ve hiç değiştirmediği birkaç ürün dışında yeni şeyler denemekten çekinmiyor. Amerika da tam yeri! Hep birlikte onun ağzından sevdigi ürünleri okuyalım.

İclal: Ten makyajın ile başlayalım mı ? Bir klasik görüyorum.
Melissa: Nars‘ın Sheer Matte fondotenini kullanıyorum. Özellikle T bölgem gün içerisinde çok yağlanıyor. Bu fondöten bu yağlanmayı biraz azaltıyor Cicoş. Bu güne kadar bana en iyi uyan rengimi de buldum. (Deauville) Ağır bir yapısı yok. Uygulaması çok kolay ve kalıcılığı da çok iyi. Çok sıcak günlerde bile varlığını koruyor. Eriyip gitmiyor. Ve aynı zamanda gözeneklerimin görünümünü azaltıyor. Günlük kullanım için ideal. Tek problemim içerisinde güneş koruma yok. Kapatıcı ya da pudra kullanmıyorum.

DSC_0026
İclal: Senelerdir aynı maskara!
Melissa: Yes! Maybelline Great Lash! Değişmezlerimden biri. Klasik siyah maskara. Pek yanlış yapamazsınız bununla.
İclal: Hiç başka bir maskara denedin mi peki ?
Melissa: Her zaman deniyorum ama Maybelline bu konuda çok güvenilir bir marka. Bir şekilde yine bunu kullanırken buluyorum kendimi. Bu türde fırça da seviyorum.
İclal: Piyasadaki diğer maskaraların fırçalarına göre biraz küçük bu sanki ? Pek uzun değil. Hacim verici mi uzatıcı mı ? Nasıl tanımlıyorsun bu maskarayı ?
Melissa: Günlük kullanım için yeter işte. Bu sadece siyahın da siyahı heralde. Blackest Black. Olabilecek en siyah maskara diyebilirim. Suya dayanıklı değil ama. *insert sad face*
DSC_0021
İclal: Aaa burada yeni bir ürün görüyorum. MAC Patentpolish Lip Pencil!  Renk : Spontaneous
Melissa: Onu yeni aldım. Sınırlı koleksiyon ürünü yine. Yaz koleksiyonuydu galiba. Birçok rengi vardı. Fiyatı da uygundu. Denemek istedim. Bu rengi seçtim çünkü doğal dudak rengime en yakın renk buydu ve gündelik kullanabileceğim bir renk arıyordum.
İclal: My lips but better.
Melissa: Yes. Ben genelde dudak parlatıcısı sevmem. Bu da parlak bir ürün ama yapısını sevdim. Farklı yani. Yapış yapış değil ve nemlendirici.
İclal: Evet lip balm/ dudak nemlendiricilerine çok benziyor yapısı gerçekten. Bu bence ne bir dudak parlatıcısı ne de bir ruj. Karışımı gibi.
Melissa: Kesinlikle o dudak parlatıcılarının verdigi rahatsızlıgı yok. Oturaklı bir parlaklıgı var. Çok da pigmentli değil zaten. Bu da sevdiğim bir özelliği. Her şekilde doğal! Yemek yemediğin sürece de dudakta kalıyor. Çok da güzel kokuyor. Kakao gibi.
DSC_0024İclal: Gelelim kaş ürününe. Kaşlarını aldırmadığını ve kendin doldurup şekil verdiğini biliyorum. Sürecini paylaş bizlerle.
Melissa: Mac’in Pro Longwear Waterproof Brow Set’ini kullanıyorum. Jel formule sahip. Rengim de Brown Ebony. Bu da en sattıkları en koyu renkti galiba. Normalde çok koyu kaşlarım yok ama açık olanlar uymadı bana. A tad too light Cicoş. Belli olmuyordu. Ama zaten kaşlarımı genelde kalem ile hallediyorum. Çok üşengeç oldugum zamanlar böyle ürünler kurtarıcım oluyor.
Bir de kalemden daha dogal duruyorlar. Bazen fondöten uygularken kaşlarıma da bulaşıyor. Herşey bittikten sonra en son bu ürün ile kaşlarımın üzerinden geçiyorum ve tamamdır.
Eyeliner da arada sürerim. Özel bir gün ise. Çünkü iyi bir makyajı heba etmek istemem genellikle. Far konusunda da genelde hep dogal tonlarda göz makyajı yapıyorum. Ortaokuldaki gibi çılgın renkler yok!
DSC_0027İclal: Yanak ürünleri ?
Melissa: The Balm’ın Hot Mama’sı hiç vazgeçmediğim bir allık. Kaç tane bitirdim hatırlamıyorum bile. Göz için de kullanıyorum. Bunu da yeni aldım. Betty Lou Manizer. Çok da büyük. Yakın zamanda bitmez heralde. Göz için falan da kullanacağım. Temelde zaten çok basit şeyler kullanıyorum. Ufak birkaç bilgi daha; Dudak için özellikle, soguk tonları seviyorum. Daha klas buluyorum. Sıcak tonlar bana biraz kısıtlayıcı geliyor. Gelmiş geçmiş en sevdiğim makyaj ürünü de heralde Hot Mama allıktır. Gidip gelirken de bazen Duty Free den birşeyler alıyorum.
İclal: Eklemek istediğin birşeyler var mı?
Melissa: Evet. Benim için Makyaj uygulamadan çok bazen sadece anılar ile ilgili olabiliyor. Ne zaman uyguladıgın önemli yani. Mesela bahsettiğim bir kırmızı ruju arkadaşım Alli’den çalmıştım ve bu tür bir rengi Saint Patrick’s gününde sürüyoruz. Bir gelenek var. Yürüyüş oldugunda askerleri öpmek için özellikle böyle cesur renkler kullanılıyor. Öpüldüğünde gözüksün diye. Yürüyüş sonunda herkesin dudak izleri ile kaplandıgını görüyorsun. Bu rujun da hikayesi bu işte. Tabiki sadece o özel günde sürmüyorum ama sürerken hatırladıgım şey hep bu oluyor.
İclal: Canım Melissa’ya bu keyifli sohbet için teşekkür ederim. Kendisi olağanüstü bir sanatçıdır. Eserlerini görmek isteyenleri buraya tıklamaya davet ediyorum.

Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle
Sevgiler.

 

Advertisements
Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s