Beauty

BECCA Shimmering Skin Perfector

DSC_0011Becca Becca Becca! Belki de markanın en ünlü oldugu ürünü olan Shimmering Skin Perfector, sizlere çok yönlü bir aydınlatma imkanı sağlıyor. Bu ürünü basitce su bazlı likit bir aydınlatıcı olarak tanımlayabiliriz. İster bir baska ürünle karıstırarak ( Fondöten, Nemlendirici), isterseniz fondöten üzerine bir aydınlatıcı olarak ya da tek basına fondöten öncesinde bir baz ürünü olarak yüzde kullanabiliyorsunuz. Aynı zamanda vucüt için de kullanılabiliyor. Baştan aşağı ışıldamak istiyorsanız, bir vucüt nemlendiricisi ile de karıştırabilirsiniz. Özellikle Yaz mevsiminde dekolte bölgesi icin çok uygun olacağını düşünüyorum. 5 rengi mevcut. Ben en popüler rengi olan Opal’i ve özellikle likit versiyonunu tercih ettim. Aynı renk skalasına sahip, krem ( Poured) ve pudra ( Pressed) olmak üzere iki farklı versiyonu da var.
DSC_0013

Ürünü kullanılabilecek her şekilde kullandım. Renginden dolayı ve bu aralar pek bronz olmadıgım icin, şimdilik fondöten üzere ıslak bitişe sahip bir aydınlatıcı olarak kullanıyorum. Ama denemek adına fondöten altına ve karıstırarak da kullandım. Ve en sevdigim sonucu fondöten altına uyguladıgımda aldım. Cok nemlendirici ve kremsi bir yapısı var. Fondöten üzerinde resmen kayıyor ve uygulama sonrasında “glow from within” içten geliyormuscasına o muhtesem ısıltıyı kesinlikle gözlemliyebiliyorum. Işığı gerçekten çok güzel yakalıyor. Aynı zamanda gözenekleri belirginlestirmiyor. Ürün 50 ml ve anormal pigmentli. Cok fazla uygulamaya gerek yok. Aksi takdirde yaglı bir görünüm olusturabiliyor. Tek sevmedigim yanı yapısını birazcık yapışkan buluyorum. Fondöten üzerine uygularken alttaki ürünü biraz oynatabiliyor. Onun dışında, nemli bir sünger ile uyguluyorum ve tek boynuzlu atların gözyaşları elmacık kemiklerim üzerinde! Yeni Strobing modası için uygun bir ürün. Yeni şeylerden nefret ediyorum.
Bir sonraki yazıda görüsmek dilegiyle.

DSC_0009
DSC_0015

Standard

6 thoughts on “BECCA Shimmering Skin Perfector

  1. Pingback: BECCA Lowlight Sculpting Perfector | Iclal Erman

  2. Pingback: Charlotte Tilbury Wonderglow Primer | Iclal Erman

Leave a Reply

