Beauty

NARS Radiant Creamy Concealer

DSC_0001DSC_0007Ten makyajı denildiginde akla gelen bir marka olan Nars’ın bu concealerı/ kapatıcısı, hafif yapısı dolayısıyla göz altına uygulamak adına piyasadaki en ideal seçeneklerden biri olarak ön plana çıkıyor. Cilt üzerinde agırlıgını hissedemiyorsunuz. Toplamda on renge sahip olan seriden Vanilla rengini kullanıyorum. Renkler hem pembe hem sarı alt tonlar içeriyor. Yani bir kapatıcı için oldukca makul bir skalaya sahip. Göz altı bölgemde cogunlukla bir morluk yasamadıgımdan, genelde aydınlatmak adına ten rengimden bir ton acık renk tercih ediyorum. Yapısı uygulamayı ve dagıtmayı oldukca kolaylastırıyor. Oldukca zengin ve kremsi bir yapısı var. Mac Pro Long Wear gibi ama daha nemlendirici olanı diyebilirim. Uygulama sonrasında – saatler sonra – burusma / crease yapmıyor. ( En azından bende – %98iniz için de gecerli olacagını düsünmekteyim ) Kapatıcılığı bana kalırsa cok yüksek oldugu icin göz altına cok yakın uygulamaktan biraz cekiniyorum. Cünkü o bölgede kırışma yapıyor. Daha alt bölgeye uygulayıp, yukarı incelterek uygulamak bana kalırsa en güzeli. Cilt üzerindeki herhangi bir kusuru kapatmak için de Custard rengini severek kullanıyorum. Cilt ile çok güzel bir sekilde bütünlesiyor ve doğal duruyor. İkinci bir cilt etkisini kesinlikle gözlemliyebiliyorum. Bu da genellikle göz altında pek olan birsey degildir. 6ml olan ürün, paraben / sülfat icermiyor. Aynı zamanda kokusuz. Böylelikle hassas ciltler için de ideal hale geliyor. Markanın dudak parlatıcılarına benzer, gayet kullanıslı, şeffaf tüp ve mat, siyah kapaklı bir ambalaja sahip. Kıvrık uçlu bir aplikatörü var. Bu en sevdiğim tür zaten. Hem esneklik hem de uygulama sırasında kesinlik sağlıyor. İyi bir renk skalasına sahip, yumusak, yeterince pigmentli ve görevini fazlasıyla yerine getiren bu concealerın tek kötü yanı etiket fiyatı olabilir. Özellikle kuru cilt sahiplerinin cok sevecegini düsünüyorum.
Sevgiler.

DSC_0004 (3)

Standard

4 thoughts on “NARS Radiant Creamy Concealer

  1. Pingback: Brand Focus: NARS | Iclal Erman

  2. Pingback: Make Up For Ever Ultra HD | Iclal Erman

  3. Pingback: Summer Beauty Update | Iclal Erman

Leave a Reply

