Beauty

MAC Paint Pot

DSC_0032

MAC‘in belki de en cok kullandıgım ürünü olan Paint Pot, canlı ve yoğun sonuç veren ve oldukca çabuk kuruyan bir far bazı. Yapısı son derece kremsi. Böylelikle göz kapaklarında kolayca yayılabiliyor. Kesinlikle uzun süre kalıcı ve gün boyunca renk canlılığını koruyor. İster farınız icin ya da göz kapaklarınız damarlı bir görünüme sahip ise örtmek adına baz olarak, ya da direk far olarak kullanabiliyorsunuz. Bazen eyeliner olarak kullandıgım bile oluyor. Ürünü parmaklarımda uygulamayı tercih ediyorum. (Fırca olarak da sentetik bir fırca) Renk secenekleri ise – cok fazla olmasa da (9 renk)- tek kelimeyle muhtesem. MAC sınırlı üretim koleksiyonları ile ünlü bir marka. Arada bu ürün icin degisik renkler cıkarıyorlar ancak ileride hayal kırıklıgına ugramamak icin genelde kalıcı serisinden renkler tercih ediyorum. Günlük kullanım icin pembe ya da sarı olmak üzere Painterly ya da Soft Ochre ideal. Göz kapagındaki herhangi bir kırmızılığı ya da renk esitsizliğini örtmekte basarılı. Benim en sevdigim ve tek basına far olarak kullandıgım renkleri ise mat olarak Quite Natural ( Çikolata kahverengi ) , biraz daha parlak bir secenek olarak da Constructivist. ( Kızılımsı metalik kahverengi ) İkisini kıyasladıgımda, mat oldugu icin Quite Natural’in yapısı birazcık daha sert ve kesinlikle daha sıcak. Ürün 5 gr. Kücük bir cam kavanozda geliyor. Bu da hijyen bakımından pek tercih edilesi değil ama cok üzerinde durmuyorum. En kötü yanı cabuk kurumaları. Bu yüzden özellikle uygulama sırasında ters cevirip bekletmek önemli. Kapagının da kapalı oldugundan emin olun. Onun dısında uzun süre kolaylıkla kullanabileceginiz, cok yönlü Paint Pot’lar, sevdiginiz bir renk bulduktan sonra uzun süre makyaj cantanızı isgal edecek. Ürünü sevmeyecek tek profil, olağanüstü kuru göz kapaklarına sahip olanlar olacaktır. Yağlı olup, ben renk istemiyorum diyenlere Nars’ın Smudge Proof far bazını öneriyorum.
Bir sonraki yazıda görüsmek üzere.

DSC_0023
DSC_0022

Standard

One thought on “MAC Paint Pot

  1. Pingback: Ayın Makyaj Çantası: Burcu Yıldırım | Iclal Erman

Leave a Reply

