Beauty

Laura Mercier Crème Eye Liner

DSC_0036

Eyeliner vazgeçilmez makyaj ürünlerinden biridir. Eskiden eyeliner sürmek bana oldukça zor gelirdi. Simdilerde de tercih etmiyorum ancak zorluk faktörünü ortadan kaldırmıs bulunmaktayım. Zamanla pratik kazandıkça aslında eyeliner sürmenin sanıldığı kadar zor olmadığını ve aslında gayet basit olduğunu deneyimliyor insan. Eyeliner sürmenin birkaç değişik yolu var. İster bir kalem kullanabilir ya da likit / gel formule sahip ürün tercih edilebilir. Ben jel (krem) eyelineri tercih ediyorum. Jel eyelinerler akma ve bulaşma yapmıyor ve bence kullanımları daha kolay. Sahsen Jel eyeliner ile kuyruk yapımını da daha basit buluyorum. Bu eyelineri açılı ucu olan bir eyeliner fırçası ile kullanıyorum. Bu fırça işinizi iki kat daha kolaylastırıyor.

DSC_0037

Zaman icerisinde Bobbi Brown, MAC gibi markaların jel eyelinerlarını denedim. Ve Laura Mercier’in bu jel ( kremsi ) eyeliner kullandıklarımın en iyisi. Öncelikle jel formule sahip bu ürünlerin en büyük problemi sisede, belli bir süre sonrasında kurumalarıdır. Laura Mercier ile böyle bir problem yasamadım. İlk uyguladıgınızda ıslak olan eyeliner 20 saniye sonra kuruyor ve KESİNLİKLE bir daha kıpırdamıyor. Suya dayanıklı bir formule sahip. Bu yüzden waterproof bir makyaj cıkarıcısına ihtiyacınız olacak. Ben normal temizleme jelim ile bile cıkartamıyorum. Ve en sevdiğim özelliği, gün boyunca ilk sürüldüğü andaki siyahlıgını koruyabiliyor olması. Aynı zamanda lens kullananlar icin de ideal. İritasyon minimum. Hakkında söyleyebilecegim tek kötü sey, fırcaya cok ürün gelmesi. ( Yapısından kaynaklı, neredeyse köpük gibi ) Onun dısında, eyelinersız sokaga cıkmam diyenlerdenseniz, bu ürüne mutlaka bir göz atın diyorum. Farklı renkleri de var!
Sevgiler.

 

 

Standard

Leave a Reply

