Beauty

Kevyn Aucoin The Sculpting Powder

DSC_0084DSC_0094Biri kontur mu dedi ? Bizler birer Samer Khouzami olmadıgımız icin, az da olsa sekil verme islemini zorlanmadan yerine getirecek ürünler kurtarıcımız oluyor. Onun yaptıgı gibi konturlemeye kimsenin zamanı yok zaten. O yüzden bu iş için yaratılmıs ve benim gözümde dünyadaki en iyi konturleme ürünlerinden biri olan Kevyn Aucoin’in Sculpting Pudrasına bir göz atalım. Öncelikle her zaman oldugu gibi markaya yabancı olan okuyucuları biraz bilgilendirmek istiyorum. Kevyn Aucoin cok degerli ve saygın bir makyaj sanatcısıydı. 2002 yılında vefat etti ancak bizlere miras olarak NY Times’ın en cok satanlar listesindeki The Art of Makeup, Making Faces, and Face Forward isimli kitaplarını ve muhtesem bir kozmetik markası bıraktı. Markanın bu ürünü ise yüzünüzü sekillendirmek, boyutlandırmak, kısacası kontürlemek icin üretilmis. Bu amac icin kullanılacak ürünler mat olmalı ve gölge görevini olabilecek en dogal sekilde yerine getirecek ürünler tercih edilmeli.

DSC_0090 (2)İcerisinde kırmızı, gri ve kahverengi pigmentlerin muhtesem bir birleşimi var. Hepsi dogru oranda kullanılmıs ve sonuc olarak böyle olağanüstü bir ürün yaratılmıs. Yapısı son derece yumusak. Pigmentasyonu harika! Hatta uygularken biraz hafif elli olmak gerekiyor. Dağıtılması ise kesinlikle zahmet istemiyor ve dünyanın en kolay işi. Açılı bir fırça yardımı ile elmacık kemiklerinizin altına ( Çene altı, şakaklar, burun ) tek bir dokunusta bile istediginiz görüntüyü elde edeceginizi garanti ediyorum. Tom Ford’un da bu amac icin bir ürünü mevcut. Buradan okuyabilirsiniz. Tom Ford bu ürünün DSC_0095yanında daha sıcak ( Tom Ford aynı zamanda krem bir ürün ) İkisini kıyaslamak istemiyorum ancak ikisi de bittiginde tekrar alacagım ürün Kevyn Aucoin olacak. ( İyi ki kıyaslamadın İclal) Tom Ford’un o paletindeki aydınlatıcı rengini de ayrı seviyorum ama. Sadece Kevyn Aucoin’in rengini benim tenimde! gölge olusturmak adına daha dogal buldum. Fiyatı bu kücücük ürün icin biraz yüksek ancak kesinlikle değer.

NOT: Bu ürünün her ten rengi koyuluğuna uygun 3 rengi ,(Light, Medium, Deep) mevcut. Ben Medium rengini kullanıyorum.
Bir sonraki yazıda görüsmek dilegiyle.

DSC_0088

Find or contact me:
Instagram: iclalerman
iclallal@gmail.com

Standard

3 thoughts on “Kevyn Aucoin The Sculpting Powder

  1. Pingback: BECCA Lowlight Sculpting Perfector | Iclal Erman

  2. Pingback: Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow | Iclal Erman

  3. Pingback: The Best Cheek Definers | Iclal Erman

Leave a Reply

