Beauty

Laura Mercier Loose Shimmer Powder

DSC_0120
DSC_0029 (2)
Yaz kapıda. Bir disko kraliçesi olmasam da biraz parlaklık seviyorum. Bu yüzden de bu pudranın hayranıyım. İcerisinde minik boyutlarda parıltılar iceriyor. Yapısı son derece yumusak ve hafif. Ürün aynı zamanda 30 gr ve bu yüzden son derece bereketli. 2 yazınızı garanti ediyorum. Aksam makyajım icin büyük bir pudra fırcası ile bütün yüzüme ve dekolteme uygulamayı seviyorum. Gündüz – özellikle günes altında olunacagı icin – bütün yüze uygulamak icin biraz parlak buluyorum ancak bir aydınlatıcı olarak görevini muhtesem bir sekilde yerine getiriyor. Ürünü aynı zamanda kas altına ve göz pınarlarına da uyguluyorum. Cesitli renkleri mevcut. Bendeki renk Star Dust. Sıcak, bronz ve donuk durmayan bir rengi var. Bu renk sınırlı üretimdi. 2 farklı rengi hala markanın kalıcı koleksiyonunda mevcut. Yeni ismi de sanıyorum Mineral Illuminating Powder oldu. Star Dust yok ama benzeri Candelight var. Dogru dozaj ile cilt üzerinde bir süreden sonra kayboluyor ve geriye sadece o muhtesem ısıltısı kalıyor. Son olarak ben toz pudra kullanamıyorum diyorsanız, Bobbi Brown’un Shimmer Brick’ leri isinizi fazlasıyla görecektir. Ben genel olarak pudra sevmiyorum diyenler icin de Nars’ın Likit aydınlatıcılarını öneriyorum. (Copacabana muhtesem!) Toz olarak daha hesaplı bir alternatifi ise MAC Iridescent toz pudralar. ( 2 rengi mevcut )
Bir sonraki yazıda görüsmek dilegiyle. 

DSC_0117

Standard

One thought on “Laura Mercier Loose Shimmer Powder

Leave a Reply

