Beauty

Jouer Cheek & Lip Tint

DSC_0030Herkese merhaba! Bir cogunuz icin yeni bir marka olan Jouer ile birlikteyiz. Markanın benim gözümde ön plana çıkan özelliklerinden biri ambalaj tasarımları. Ürünler lego misali birbirlerine geçen bir ray sistemine sahip. Bir pudrayı ya da dudak parlatıcısını birbirine geçirerek çantanıza atabiliyorsunuz. Markaya ait edinebildigim tek sey ise bu dudak ve yanak ürünü. Hakkında söylenecek cok fazla birsey yok. O yüzden kısaca özetliyorum. Bendeki rengi Dahlia. Diğer renklere buradan bakabilirsiniz. (Cult Beauty ülkemize gönderim yapan bir site) Her ne kadar yanak icin de olsa, ben genellikle dudak icin kullanıyorum. Yapısını yanakta kolayca dagıtmak adına biraz kalın ve yapışkan buluyorum acıkcası. Ancak dudaklar icin ideal! Parmak uclarımla oldukca kolay bir sekilde uyguluyorum ve sonuc son derece dogal oluyor. Rengini fazlasıyla veren ve kalıcılıgını uzun süre koruyan bu ürün ayrıca oldukca pratik. Bu “tint” kavramı genel olarak pratik zaten. Üzerinde cok düsünmeden hemen uygulayıp, kısa sürede güzel sonuclar elde edebildiginiz ürünleri hepimiz seviyoruz heralde. Cantanıza bir tane atın ve arkanıza bakmayın.
Sevgiler.

DSC_0005

 

Standard

3 thoughts on “Jouer Cheek & Lip Tint

  1. Pingback: BECCA Beach & Eye Tint | Iclal Erman

Leave a Reply

