Beauty

NARS Sheer Glow Foundation

DSC_0026

Benim gibi zift misali yogun ve kalın yapılı fondotenleri seven biri için, Nars Sheer Glow uzun zaman sırasını bekledi. Sonunda yaz için hafif yapılı birşeyler ararken deneme kararı almıstım. ( Evet renkli nemlendirici ve BB Krem ve türevleri bana yetmiyor ) Suratımda agırlıgını hissetmedigim ve kullanmaktan zevk aldıgım bir ürün oldu. Uygulamadan önce ürünü mutlaka çalkalamak gerekiyor. Bir fondotenden beklendigi üzere, cilt üzerinde kayboluyor ve uygulama sonrasında gerçekten kusursuz, dogal bir görünüm elde ediyorsunuz. Kalıcıgı da oldukça yüksek. Cilt parlak ve canlı duruyor. Orta derece bir kapatıcılıgı olan bu fondoten – Chanel Vitalumiere Aqua’a göre kapatıcılıgı daha yüksek- , katlar halinde uygulandıgında bile o dogal, ısık saçan formülünü kaybetmiyor. Ürünü ellerimle uygulamayı tercih ediyorum. Parmaklarımın arasında ısıtarak uygulamak bana göre daha verimli oluyor. Fırça kullanmadan yapamam diyenler için ; Real Techniques’in Buffing Brush i aradıgınız yardımcı olabilir. Renk seçenekleri ise oldukça fazla. ( Ülkemizdeki Estee Lauder – Double Wear’in kısıtlı renk seçeneklerinin aksine ). Bendeki renk; Punjab. Cildinize uyumlu bir renk bulabileceginizi garanti ediyorum. Ürün yaglı bir cildiniz varsa tavsiye edilmiyor. (Gün içerisinde parlama yapabiliyor)  Normal ve kuru ciltler için önerilmekte. Yaglı ciltler ise Nars Sheer Matte’i deneyebilir. Ancak zaten fondöten denenmeden alınması pek mümkün olan bir ürün olmadıgı için kendi teninizde deneyip görmek en saglıklısı olacaktır. Hatta mümkünse öncesinde numunesi istenmeli ve belli bir süre kullanılmalı. Sanıyorum ki benim için tek kötü yanı ürünün pompa ile birlikte gelmemesi. Pompayı da Nars magazalarından ayrıca satın alabiliyorsunuz. Ancak pompayı taktıgınızda ise kapagı kapanmıyor. Markanın pompası olan yeni fondötenini okumak için buraya tıklayabilirsiniz.
Bir sonraki yazıda görüsmek üzere.

 

Standard

One thought on “NARS Sheer Glow Foundation

  1. Pingback: Brand Focus: NARS | Iclal Erman

Leave a Reply

