Beauty

NARS Miss Liberty Highlighting Blush

DSC_0167

Nars‘ın düzenli cıkartılan allık serisinin aksine, bu Highlighting / Aydınlatıcı allıklar transparan pigmentlerden üretilmis, bu yüzden oldukca saydamlar. Renkten cok ısıgı yakalamak icin üretiliyorlar. Bir Exhibit A beklemiyoruz. Cok acık tenlilerde belirgin bir sıcaklık verecegini ve rengini belli edecegini düsünüyorum. Yüzünüze aydınlık sağlamak icin kötü bir secenek degil. Miss Liberty‘i , parlak, seftali alt tonlu bejimsi bir renk olarak tanımlayabiliriz.  İçinde beyaz irili ufaklı parıltılar bulunuyor. Anında bir parlaklık yaratıyor. Uyguladıgınızda o aydınlıgı görüyorsunuz.  Ciltte, oturaklı bir parıltı festivali gibi sanki..Ürünü tek basına kullanabilir ya da baska bir yanak ürünü ile kombin edebilirsiniz. Ben genelde aksam makyajımda kullanmayı ve mat allıklarla kombin etmeyi tercih ediyorum cünkü oldukca kendini belli eden bir ürün. Güzelce dagıtıldıgı sürece bir sorun yok. Isıltı sevmiyorsanız tercih edeceginiz bir ürün olmayacak tabiki. Benim cildimde cok kalıcı oldugunu söyleyemeyecegim, ama cilt tipine göre degisecektir bu. Sevmediğim yanı ise çok fazla cilt yapısı ve gözenek belli etmesi. Ürünün – raf ömrünü dikkate almazsanız – oldukca uzun süre dayandıgını söylemeliyim. Bana biricik dostum Ceren’in hediyesiydi bu ürün. İlk aydınlatıcı pudram olmasının yanı sıra, bu yüzden de pek bir özel benim için.
Dogru dozaj ve uygulama ile, söz veriyorum disko topu gibi görünmeyeceksiniz.
Sevgiler.

DSC_0166

 

Standard

4 thoughts on “NARS Miss Liberty Highlighting Blush

  1. Pingback: Brand Focus: NARS | Iclal Erman

Leave a Reply

