Beauty

NARS Velvet Matte Lip Pencil

DSC_0019

Kısa ve öz olacak. Ben genelde dudak ürünleri için böyle renk seçimlerinde bulunan biri degilimdir. Normalde hep nude renkleri tercih ederim. Ancak Red Square bu tutumumu degistirdi.  Öncelikle kalemin tıpkı Crayon boya kalemlerine benzeyen sekli, uygulamayı ve tutusu kolaylastıran bir etken oluyor. Pigmentasyonu ise bas döndürücü! Ne görüyorsanız o! Kalıcılıgı da pigmentasyonu kadar etkileyici. Ürünü uyguladıktan sonra yemek yiyebilirsiniz ancak o ürün o dudaktan çık-mı-yor ! Red Square turuncu alt tonlu canlı bir kırmızı. Cilt tonumu tamamlayıcı bir alt tonu ve rengi var. ( Disleri de daha beyaz gösteriyor ) Ürün adından da belli oldugu üzere mat bir ürün. Bu yüzden ürünün benim icin kullanmasını zorlastıran tek etken doguyor. DSC_0021 (2)

Bütün o e vitamini icerigini geçiyorum ve INANILMAZ kurutucu oldugunu belirtiyorum. Bir süreden sonra dudaklarımın çatlayacak kıvama geldigini hissediyorum. Sürekli balm uygulayamayacagım için ise genelde ürünü ruj olarak degil, baska bir dudak ürünü ile kombin ederek kullanıyorum. MAC’in dudak bazı ise bu ürün icin en büyük yardımcım oluyor. Buradan okuyabilirsiniz. Yine de genel olarak kolay uygulama imkanı ve zengin pigmentasyonu ve bitmek bilmeyecek jumbo boyu, bana bu kalemden bir renk daha aldırır.
Sevgiler.

 

Standard

One thought on “NARS Velvet Matte Lip Pencil

  1. Pingback: Brand Focus: NARS | Iclal Erman

Leave a Reply

