Fashion

Sunny Day Essentials: My Top 3

DSC_0001
DSC_0013DSC_0012
IMG_8703
Merhaba ! Güneş gözlükleri en sevdigim aksesuar olarak yıllarca ufak capta bir koleksiyon olusturmamı sagladı. En sevdigim 3 tanesini bir yazıda toplamak istedim. Sarı olan Ralph Lauren’in 2013 koleksiyonunda cıkarmıs oldugu yuvarlak, tam cerceveye sahip ve son derece ince saplara sahip olan 8086 modeli. O kadar hafif ki taktıgınızda gözünüzde oldugunu unutabiliyorsunuz.  Diğer kahverengi hareli olan da Ralph Lauren ve Cat Eye modeli olarak geçiyor. Zamanında Tom Ford’un Nikita modelini önceliğim olarak belirlemistim ancak cok kesin oldugu icin bana pek yakısmamıstı. Bu model daha yuvarlak hatlara sahip oldugu icin tercih ettim. Modelini son derece klasik ve zamansız buluyorum. Uzun süredir severek kullanmaktayım.

DSC_0005

DSC_0003
IMG_4310 (1)
3 tanesi arasında en sevdigim ise altta gördügünüz Retro Super Future’in Paloma modeli. Yine yuvarlık kemik, hareli ve yesil renkte cama sahip. ( Carl Zeiss ) İtalyan ve el yapımı gözlükler. Bu gözlügü alma sürecim biraz zorlu gecti. Bu yolda destegini benden esirgemeyen babama buradan tesekkür ederim. Hello Cen! Bu markanın gözlüklerini ülkemizde Beymen Blenderlar’da, Karaköy Fashion@Eye ve Nişantaşı Murat optik’te deneyebilirsiniz. Ankarada olanlar ise Kugulu Optikte bulabilir. Ben kendi online sitelerinden temin ettim.

DSC_0009
DSC_0008
IMG_2844son
Sizin vazgecemediginiz bir model var mı ?
Sevgiler.

 

Standard

One thought on “Sunny Day Essentials: My Top 3

Leave a Reply

