Beauty

MAC Studio Fix Powder Plus Foundation

DSC_0125
Studio Fix yogun kapatıcılık arayanların hayal kırıklıgına ugramadıgı bir ürün ve gerçekten de hepsi birarada bir ürün. İster fondöten olarak isterseniz de fondöteniniz üzerine sabitlemek için pudra olarak kullanabiliyorsunuz. İlk sürdügünüzde cilt üzerinde kendini biraz belli ediyor ancak zamanla oturdugunda çok güzel bir bitis elde ediyorsunuz. Ben ürünü genelde ya tek basına ya da bir BB krem üzerine uygulayıp kullanıyorum. Gün içerisinde parlama yapmıyor, ve uzun süre kalıcılıgını koruyor. Su ana kadar kullandıgım pudralar arasında en yogun kapatıcılıga sahip olan pudra budur. Kalıcılıgı kadar kapatıcılıgı da oldukca yüksek. Ürün içerisinde bir adet sünger bulunuyor. Bunu kullanmayı pek tercih etmiyorum. Fırça ile uygulandıgında daha hafif bir sonuç elde ediyorum. Benim yaglı olan T bölgem için ideal bir ürün oldu. Gün içerisinde parlama yapmadıgını ve uzun süre mat kaldıgını gözlemliyorum. Mac renk secenekleri konusunda da her zaman beni tatmin etmistir. Cilt rengime tamı tamına uyan rengi bulduguma göre, sanıyorum bu pudrayı uzun süre kullanmaktan vazgeçmeyecegim.
Sevgiler.

 

Standard

2 thoughts on “MAC Studio Fix Powder Plus Foundation

Leave a Reply

